مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:452021-09-30سياسي

پنج شنبه های شهدایی| پدری که رهرو پسر شهیدش شد


شهید باباجان عابدی متولد داریون فارس و از جمله شهدایی است که پیکر پاکش پس از سالها انتظار به آغوش خانواده و خاک زادگاهش بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،یک سال پیش در همین روزها، پیکر پاک دو شهید بعد از سالها انتظار استان فارس بازگشت و مثل فردا در داریون و فسا بر دستان مردم ولایت مدار استان فارس تشییع شد.

مهمان امروز پنج شنبه های شهدایی، متولد نهم مهرماه 1307 در داریون است، پیوند عجیبی با مهر دارد و مهربانی او با خالق و مخلوقاتش نیز به این پیوند عمیق برمی گردد.

 پیوندی که پیکر پاک او را هفت روز قبل از تولدش یعنی دوم مهرماه در گلزار شهدای داریون به خاک سپرد تا مهر، ماه تابان طلوع زندگی او در دنیا و آخرت باشد، در مهر به دنیا آمد و در مهر با سربلندی از دنیا به آخرت پرکشید.

مردمداری و ایمان و اخلاقش زبانزد بود و ثبات قدمش پل اصلی شهادتش بود.

شهناز دختر کوچک شهید عابدی، که در روز رفتن پدر به جبهه تحصیلات دوران ابتدایی را تمام کرده و در حال آماده شدن برای تحصیل در مقطع راهنمایی بود، گفت: آنچه از پدر در ذهن دارم این است که او مردی مومن، با خدا و انقلابی بود.

وی افزود: شهید عابدی در داریون شناخته شده، زبانزد، معتمد و یاری دهنده مردم بود، او پس از ساخته شدن مسجد امام محمد تقی(ع) داریون اولین نفری بود که به مسجد رفت و همواره همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه های شهدایی| پدری که رهرو پسر شهیدش شد

پنج شنبه های شهدایی| پدری که رهرو پسر شهیدش شد